Sharks Of The Bermuda Triangle
Marine biologist Dr. Austin Gallagher is on a mission to find the secret breeding grounds of tiger sharks in the Bermuda Triangle.
The Bermuda Triangle is full of mysteries, including missing airplanes, sunken ships, malfunctioning compasses and even legends of Atlantis. Its greatest wonder may be something far more incredible: sharks. Marine biologist Dr. Austin Gallagher has been investigating sharks in the area and is on a mission to find the secret breeding grounds of tiger sharks.