Lost Treasures of Rome
This new discovery-led series follows archaeologists on the front line, as they unearth Roman treasures across the world.
This new series follows International teams of archaeologists on the front line, as they embark on a season of excavations to unravel the secrets of life in the Roman Empire. Crawling beneath Pompeii, unearthing an enormous lost coliseum, and hauling a 2000 year old battleship ram from the depths of the ocean, they race to unlock the secrets of this ancient civilization.