Cleopatra's Final Secret
Kathleen Martinez’s 20-year hunt for Cleopatra’s tomb leads her and a team offshore to explore a mysterious sunken site.
Lawyer-turned-archaeologist Kathleen Martinez has spent 20 years searching for Cleopatra’s lost tomb. Her excavations now lead in an unexpected new direction, a submerged site miles offshore in the Mediterranean. She has enlisted Titanic discoverer Bob Ballard, the Egyptian Navy, and a team of archaeologists and divers to help her explore this mysterious location.