Gentlemen Prefer Blondes
Two show girls on the lookout for rich eligible bachelors run into numerous complications during a trip to Paris.
Two glamorous showgirls have everything a girl could want – except engagement rings! In a quest for true love, Lorelei (Marilyn Monroe) and her gold digger pal Dorothy (Jane Russell) set sail on a luxury-liner for France. While on board, the pair hit rocky waters when a manipulative detective (Elliot Reid), an over-aged millionaire (Charles Coburn), and the entire men's Olympic Gymnastics team try to put an anchor in their marriage-minded mischief. It's a wild and joyous funny ride across the Atlantic as Lorelei and Dorothy plan and plot a way to land their men!