Stralsund - Doppelkopf
Library employee Peter Thies calmly confesses to the brutal murder of a beachgoer named Susanne Richter. Despite knowing key details and having his DNA at the crime scene, investigator Nina Petersen questions his confession. Her doubts grow as Thies avoids explaining his motive, leaving her to wonder why he is so reluctant to reveal the reason behind his actions.