Katie Fforde - Du lebst nur einmal
Rosie Goldschmitt causes a car accident but escapes from the hospital in Frankfurt before doctors can inform her about her brain tumor. Now, her daughter Marla, already stressed by family and work, must gently break the news to her, navigating the intense emotions and challenges that come with such a revelation.