Neighbourwood
An ambitious owl physicist is determined to follow in the footsteps of his renowned scientific ancestors by solving a tough equation. But the owl’s endeavor gets disrupted when a woodpecker moves into the neighborhood.
Deep in the woods in a treetop house, there lives an owl. Determined to follow in the footsteps of his renowned scientist ancestors, he strives to solve a tough equation. But when a woodpecker moves in next door, the owl’s work is disrupted, and he has to take action against this troublemaker. Yet, all attempts to cut the noise fail, and the owl gets completely off track. Eventually, this distraction inadvertently helps him figure out the answer to his physics equation.