Die purpurnen Flüsse
In the adaptation of 'The Crimson Rivers,' detectives Pierre Niémans and Camille Delauney are tasked with solving gruesome crimes. They are called to the scene whenever there is a particularly bizarre murder case, using their skills to unravel the chilling mysteries that lie beneath the surface.