Ein Schwarzwaldkrimi
Despite all the evidence suggesting several young women have committed suicide, Maris Bächle and her new colleague Konrad Diener from the Freudenstadt police begin to suspect a more sinister cause. After another girl falls to her death, the investigators discover a connection between the tragedies.