So einfach stirbt man nicht
When Kurt Lehmann suffers a heart attack and falls into a coma, his three daughters Lotte, Steffi, and Rebecca travel to Mallorca to bid farewell to their father and position themselves for his substantial inheritance. Meanwhile, Kurt's wife Renate is determined to clear her conscience before her husband's passing, and confesses to him that Rebecca is not his biological daughter.