Secondo Me
Beyond the grand stages of Europe's most famous opera houses lies a hidden world. This documentary turns the spotlight on the cloakroom attendants of Vienna, Milan, and Odessa. It reveals the quiet drama, personal beliefs, and profound concerns that unfold in their ordinary lives, far from the operatic spectacle.