Unter anderen Umständen - Über den Tod hinaus
On her first day leading the Flensburg unit, Jana Winter faces unexpected challenges. In the dead of night, Matthias Hamm secretly exhumes and autopsies the body of a former friend from the cemetery, infuriating the district attorney. However, Hamm's instincts prove correct. Nicole Seidel did not die a natural death.