Heilstatten
In the sanatoriums, YouTube stars face the toughest challenge of all time. Even today, reports of paranormal activity persist. Equipped with high-tech gear, the youngsters investigate the rumors. But when they want to get out, they realize that it is long too late for that. A supposedly harmless excursion suddenly turns into a bloody nightmare.