Les Diseurs de Vérité
Les Diseurs de Vérité portrays the life-threatening reality of a dissident in Algeria. The satirical columns of journalist Sahafi provoke several assassination attempts. He faces a stark choice: flee as an asylum seeker or stay and risk a violent death. He chooses to remain, fighting for the truth in a country where words can be a death sentence.