Men on the Bridge
This poignant documentary weaves together the lives of three men working on Istanbul's iconic Bosphorus Bridge as they reveal their daily routines, personal histories, and aspirations. Their stories create a mosaic of life on the bridge, offering a unique and humanizing perspective on the city and its silent sentinels.