Die Unsichtbaren
With the success of the Amazon series “Gefesselt”, the infamous acid barrel murders have once again returned to the spotlight. THE INVISIBLES reveals the shocking background of the case and the investigator’s difficult journey toward solving this unimaginable crime. In his moving and deeply personal documentary, Matthias Freier tells the story of his stepmother, who fought against patriarchal dominance within the police system in her relentless pursuit of the truth — featuring previously unseen archival footage.