Miraculous: Ladybug & Cat Noir, The Movie
Teenage Marinette is living her day-to-day life as a schoolgirl in Paris when, one day, she finds a "Miraculous" and miraculously turns into the superhero Ladybug. At first, she needs to learn how to control her superpowers, but she figures it out with the help of her charming fellow superhero, Cat Noir. When a mean supervillain threatens Paris with dark magic, Ladybug and Cat Noir join forces to save the city.
The world-famous series Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir is taking to cinemas with this wonderful, animated adventure. Clumsy, teenage Marinette is living her day-to-day life as a schoolgirl in Paris, where the highlight of her day is getting to see her crush, Adrien. One day, Marinette finds a "Miraculous" and miraculously turns into the superhero Ladybug. At first, Ladybug needs to learn how to control her new-found superpowers, but she figures it out with the help of her charismatic fellow superhero, Cat Noir. Marinette has no idea that Cat Noir is actually Adrien! When a mean supervillain threatens Paris with dark magic, Ladybug and Cat Noir join forces to save the city. They embark on a daring mission and an unforgettable adventure that leads them down into the city's catacombs and up to the Eiffel Tower's breathtaking heights.