Sarah Kohr - Der letzte Kronzeuge - Flucht in die Alpen
During a nighttime operation at a scrapyard, Sarah Kohr, a dedicated young police officer, kills what appears to be an assailant. Her colleague Berger supports her by making it look like self-defense. Traumatized and reluctant, she is forced by her colleagues to take a break to forget the incident.