Lindenstraße
From 1985 to 2020, Lindenstraße shaped television with socially relevant stories and memorable characters. Viewers followed families like the Beimers, with mother Helga, and neighbors like Else Kling, who valued manners and decency. In its 27th year, Klaus searches for missing daughter Mila, Maria considers a career change, Angelina hides secret plans, and Enzo surprises Nina with a proposal.