Frühling - Die verschwundenen Eltern
After a couple fails to return from a romantic anniversary picnic by the lake, they vanish without a trace. Their car, a champagne bottle, and some clothes are found near the water, but the couple is gone. As the police begin an urgent search, Katja steps in to care for the couple’s children, doing her best to maintain stability while investigators work to uncover what happened that night.