Enjoy
Unable to honestly verbalize his problems, Michael is searching for a way out of his spiraling depression. Retreating further into his own shell, his girlfriend Katie repeatedly implores him to adopt a more positive mindset – to no avail.
Unable to honestly verbalize his problems, Michael is searching for a way out of his spiraling depression. Retreating further into his own shell, his girlfriend Katie repeatedly implores him to adopt a more positive mindset – to no avail. It’s not until his fractious relationship with a student, Archibald, comes to a head that he’s finally able to see a reason to hope. "Enjoy" is an offbeat exploration of masculinity, men’s mental health, and how societal stereotypes surrounding depression in men manifest themselves across different generations.