The Hidden Holocaust
We think we know the full extent of the Holocaust. We don’t. Teams of investigators work to uncover the true scale of the Holocaust.
We think we know the full scale of the Holocaust. We don’t. Before the death camps, millions were murdered in a holocaust of bullets that swept across eastern Europe. No one knows how many were killed, and the dead have never been found. Now, teams of investigators are using forensic analysis and cutting-edge technology to establish the true extent of the Holocaust.