Sprite Sisters
Four sisters with magic powers, only together they are strong. The mistress of the black arts Glenda wants to take away her magic and her home. The four do not know that they are in danger and need to hold together.
The four sisters Flame, Marina, Flora and Sky, live with their parents in Cantrip Towers. They prepare to take part in a music competition.
Far away, Glenda, a mistress of the black arts, feels the ripples right away that tell her the fountain is open again. She must have possession of Cantrip Towers. She sneaks her way into the lives of the girls, manipulating them, the girls are completely locked in battles with each other. They begin to lose their powers.
But when they finally hit the stage, the four regain their peace and harmony. Thanks to this unity, their powers suddenly return. Meanwhile, Glenda has taken over the house. They combine their powers are they able to defeat Glenda. They regain Cantrip Towers and become the guardians of the pixie dust spring.