Wilsberg - Achtsam bis tödlich
Tessa finds herself in trouble when a lawyer from her firm is murdered, and private detective Wilsberg uncovers details that put Ekki Talkötter in danger. Struggling with a personal crisis, Ekki takes the advice of friends and retreats on a self-discovery getaway.