Das Sams
Bruno Taschenbier leads an orderly small-town life. The shy umbrella designer is constantly pestered by both his boss and his bad-tempered landlady, Mrs. Rotkohl. But one day, the Sams appears in his life — a strange little creature with a trunk-like nose and red hair. It’s cheeky, loud, messy, and causes nothing but chaos.
Bruno Taschenbier leads an orderly small-town life. The shy umbrella designer is constantly pestered by both his boss and his bad-tempered landlady, Mrs. Rotkohl. But one day, the Sams appears in his life — a strange little creature with a trunk-like nose and red hair. It’s cheeky, loud, messy, and brings nothing but chaos. Yet when Mr. Taschenbier discovers that, with the help of the Sams’ blue spots, he can have all his wishes granted, his life changes in an instant.