Kommissar Wallander
Wallander investigates crimes that shatter the peace of Ystad, starting with the shocking suicide of a young woman and the brutal killing of a government minister. Though seemingly unconnected, the two cases may hide a deeper link.
In South Africa, Wallander finds clues to a missing teacher and a disturbing discovery.
Wallander investigates the stabbing of a woman tied to conflict with a biker gang.