Marie Antoinette
Marie Antoinette is just a teenager when she leaves Austria to marry the Dauphin of France. When she arrives at Versailles, she must obey the numerous and complex rules of the French court. The princess quickly suffers from not being able to live her life the way she wants, while her mother keeps pushing her to continue the Bourbon line and thus secure the alliance between the two countries.
Marie Antoinette decides to overhaul her public image as a scandal reaches its climax.