Apollo 17: The Untold Story of the Last Men on the Moon
In 1972, Apollo 17 marked man's final moon mission. Astronauts Cernan, Schmitt, and Evans, though lauded by the space community, received little public recognition. This documentary tells their story through NASA footage and interviews, honoring their courage and the Apollo program's legacy.