We Were the Lucky Ones
Based on Georgia Hunter’s New York Times bestselling novel, the television adaptation of “We Were the Lucky Ones” is a limited series inspired by the incredible true story of one Jewish family separated at the start of WWII. The series follows them across continents as they do everything in their power to survive, and to reunite.