Raising Chelsea
An intimate three-part series following former "Made in Chelsea" stars, Jamie Laing and Sophie Habboo, as they face the messy, scary and hilarious reality of becoming parents. Pregnancy brings excitement and panic in equal measure, until they finally meet their baby. With family and friends never far away, they laugh and cry their way through the joy and the chaos.