Macross 7: The Galaxy is Calling Me!
While experimenting with Song Energy, Basara hears a bellowing coming from off in the distance. He follows this mysterious sound to a snowy planet, where its inhabitants warn him that the sound brings misfortune. Undeterred, Basara continues in his search for the source of this strange sound.