Predator: Killer of Killers
This original animated anthology follows three of the fiercest warriors in human history: a Viking raider guiding her young son on a bloody quest for revenge, a ninja in feudal Japan who turns against his Samurai brother in a brutal battle for succession, and a WWII pilot who takes to the sky to investigate an otherworldly threat to the Allied cause.