Saved from a Shark
Incredible first-hand accounts of people who believe dolphins and whales saved them from a potentially fatal shark attack.
The scientific community is divided as to whether dolphins or whales will deliberately save a person from a shark attack. But the people who have lived through these terrifying encounters are in no doubt about what happened.