Washington Black
An epic-scale, adventure story that follows artist and scientist George “Wash” Black as he embarks on a globe-trotting adventure with the help of a strange flying machine. His journey takes him through America, the cold Arctic seas, the gothic spires of old Europe, and the deserts of North Africa, all while staying one step ahead of a deadly bounty hunter.