Mike
MIKE explores the dynamic and controversial story of Mike Tyson. The 8-episode limited series explores the tumultuous ups and downs of Tyson’s boxing career and personal life - from being a beloved global athlete to a pariah and back again. Focusing the lens on Mike Tyson, the series examines class in America, race in America, fame and the power of media, misogyny, the wealth divide, the promise of the American Dream and ultimately our own role in shaping Mike's story.