Gus
The inept "California Atoms," floundering in the cellar of the National Football League, welcome the team's newest member -- a mule capable of place kicking a football 100 yards with deadly accuracy.
A cast of comedy pros, including the hilarious Don Knotts and Tim Conway, make this classic a sure winner! Low-ranking football team The California Atoms are at a constant loss until they recruit a new player -- a mule named Gus. It turns out that Gus is an amazing place kicker with a 100-yard field goal ability! Just as the Atoms begin to leave their losing streak in the dust, crooks attempt to kidnap their new star. Contains tobacco depictions.