Flight Of The Phoenix
An action-adventure in which a group of air crash survivors - cast-offs from society who will never be missed - are stranded in the Mongolian desert with no hope of rescue. As they attempt to build a new plane from the wreckage of the old one, in hopes of flying back to civilization, they experience a rebirth of their own.