Wicked City
"Wicked City" follows a unique case set in a noteworthy era of L.A. history, starting with a murder case from 1982 centered on the rock 'n' roll, cocaine-infused revelry of the Sunset Strip. Alliances are formed between detectives, reporters, drug dealers and club-goers to solve a serial murder case.