After six months of scientifically-advanced training, three of the world’s most elite distance runners set out to break the two-hour marathon barrier. These pioneers go on a global trek to try to make history, from testing in wind tunnels and running labs in the U.S., to balancing training with their day-to-day lives in eastern Africa, to the final heart-pounding race in Italy.