Bonkers
Bonkers T. Bobcat is a cartoon star on his way out. After the studio fires him, Bonkers stumbles into a chance to work for the LAPD. Teamed with the reluctant Det. Lucky Piquel, Bonkers becomes the 1st toon police officer. Together they face villains both human and toon to keep Hollywood safe.