The Devil's Climb
World-class climbers Alex Honnold and Tommy Caldwell set off to scale the Devils Thumb, a legendary 9,000-foot peak surrounded by Alaskan wilderness.
Alex Honnold and Tommy Caldwell are two of the greatest rock climbers of all time — and best friends. Together, they set off on an epic adventure, cycling 2,500 miles en route to a daring climb of the Devils Thumb, a legendary 9,000-foot Alaskan peak surrounded by old-growth rainforest. Tommy is recovering from a career-threatening injury, making the expedition’s success uncertain.