The Blue Umbrella
Amidst the rain in a singing city, two umbrellas—one blue, one not—fall eternally in love in “The Blue Umbrella”.
It is just another evening commute until the rain starts to fall, and the city comes alive to the sound of dripping rain pipes, whistling awnings and gurgling gutters. And in the midst, two umbrellas—one blue, one not—fall eternally in love.