First Kid
Secret Service agent Sam Simms, who would much rather be protecting the President, is instead assigned to protect the President's rebellious 14-year-old son Luke. While Luke isn't exactly happy about the situation either, he and Sam end up becoming true friends. But when Luke is convinced to ditch his bodyguard in a crowded mall, the fun and games suddenly become a matter of life and death.