Can of Worms
Dissatisfied with his life on Earth, a teen sends out an intergalactic plea for help to escape the planet…and gets much more than he bargained for when aliens actually show up.
Mike Pillsbury identifies more with the imaginary aliens he spins elaborate stories about than he does with kids his own age, so he broadcasts a plea into space begging aliens to come and take him away. But Mike gets more than he bargained for when they actually show up. Now that he has opened up a can of worms, Mike scrambles to enlist the help of his friends to help save the world.