Dead Presidents
A Vietnam veteran returns home from the war only to find himself drawn into a life of crime. With the aid of his fellow vets, he plans the ultimate heist.
On the streets they call cash dead presidents. And that's just what a Vietnam veteran (Larenz Tate) is after when he returns home from the war only to find himself drawn into a life of crime. With the aid of his fellow vets he plans the ultimate heist -- a daring robbery of an armored car filled with unmarked U.S. currency!