Baby Sharks in the City
For the first time, shark biologists uncover the secret life of baby great whites off the coast of New York City.
Shark biologists have discovered the nursery of the Atlantic great white, and it’s right off New York City! Now, they’re about to deploy a state-of-the-art camera tag to reveal the secret life of the baby great white for the first time and to study how climate change may be impacting the future of this shark population.