Under the Tuscan Sun
While on vacation in Italy, Frances Mayes buys a villa in the Tuscan countryside and decides to begin anew. As she restores her home and settles into her new life, a hunky local enters the picture to spice things up even further.
UNDER THE TUSCAN SUN follows San Francisco writer Frances Mayes (Diane Lane) to Italy as a good friend offers her a special gift -- 10 days in Tuscany. Once there, she is captivated by its beauty and warmth, and impulsively buys an aging, but very charming, villa. Fully embracing new friends and local color, she finds herself immersed in a life-changing adventure filled with enough unexpected surprises, laughter, friendship, and romance to restore her new home -- and her belief in second chances.