Adventures in Babysitting
After a phone mix-up leads to a case of a mistaken identity, two competing babysitters come face-to-face. Their expected dull evening of babysitting suddenly turns into a crazy adventure when one of the kids sneaks away for a concert...and the crew must turn the city inside out in a search for the wild child.
After a phone mix-up leads to a case of a mistaken identity, two competing babysitters come face-to-face. What seemed like a typically dull evening of babysitting suddenly turns into a wild adventure in the big city when one of the kids sneaks away for a concert. The crew now must turn the city inside out on a wacky adventure in search of a kid gone missing.