Deep Rising
From the depths of the south China sea, creatures attack and cannibalize the passengers on a luxury cruise liner. For the few survivors remaining on board who are able to elude the bone-crushing forces, a living nightmare awaits them at every turn.
Buckle up for edge-of-your seat excitement with DEEP RISING, an unstoppable high seas action thriller that moves at full scream ahead! When a band of ruthless hijackers invade the world's most luxurious cruise ship, they're shocked to discover the passengers have mysteriously vanished! But that doesn't mean they are alone! Something terrifying is lurking just out of sight: a deadly force from the unexplored depths of the ocean that begins to snatch the horrified intruders one by one! Treat Williams and Famke Janssen lead a group of survivors who must overcome incredible odds in their breathtaking battle to escape the doomed ship alive!