The Other Side of the Door
After her son dies in an accident, a mother (Sarah Wayne Callies) seeks out a sacred tradition to say a final goodbye, but instead, her actions unleash unimaginable terror.
A family’s idyllic life abroad turns to tragedy, then horror, in this terrifying film from the studio that brought you The Hills Have Eyes. After her young son dies in an accident, a mother seeks out an ancient temple to say a final goodbye to him. But when she ignores a warning not to open the temple door, the balance between life and death is upset, leading to unimaginable terror.